lördag 22 oktober 2011

Rött, vitt och grönt


Jag har vikt en låda för värmeljus. Tyvärr tänkte jag inte på att ta kort från sidan. Asken ytterdel är vikt i en lång remsa och ihopsatt på endast ett ställe.När jag bigat klart gjorde jag fönstret med Magnolias Doohickey tags  Jag viker lådan först ,där ljusen förvaras och sedan får den bestämma hur stor lådan blir. Skarven där jag sätter ihop lådan är mellan det röda och vita mönsterpapperet.Utstansade blommor med olika punchar, som jag satt ihop med brads.


Framsidan är dubbelvikt och där har jag gjort en ficka för den tagsen som blev över när jag skar ut fönstret. Lite halvpärlor, swirl och blommor. Den översta blomman sitter fast på tagsen. Den här gången finns inget Stickles eller distressade kanter.


Asken är med i följande utmaningar:
Whimsy stams challenge Make your own flowers
Scrapaliciousus USA I can see clearly now
The Emerald faeries garden Flowers, flowers




Ha en skön helg så hör´s  vi snart igen!

Zora

6 kommentarer:

May Britts papir og sånt sa...

Wow, denne er lekker. Så flott med alle de blomstene du har laget.
Nyyydelig.

Klem May Britt

Pop's Cards sa...

Hi sweetie this is gorgeous, love your choice of colours, thanks for joining us this week at whimsy hugs pops x

downrightcrafty sa...

a gorgeous creation and fabulous flowers thank you for joining us at the Emerald Faerie Garden
Hugs Kate xx
ps I have some new candy if you are interested :)

Kassidy sa...

Love your project! Thanks for playing along with us at scrapalicious USA:)
Hugs, Kassidy

Scrappin Crafter sa...

This is wonderful! I'm so glad you shared it with us at Scrapalicious USA!

Jenni

Anonym sa...

Har kollat på dina kort fleeera gånger! ;) Du kommer på så finurliga saker, som här: att använda tag-dien som fönster. Vilken "inspirationsbomb" du är!!
Mvh Kicki

kicki_nr1@yahoo.se