lördag 1 oktober 2011

Katten Magnum


Nu har fru Forturna lett åt mig två gånger i rad. Jag har vunnit första pris hos Lady bug craft Ink, med  Turkos bok med dragkedja,  sedan hade jag turen att vinna i deras blog hop. De har precis tagit fram  digistämplar och det tyckte jag var perfekt. Så här kommer mitt första motiv med en av deras digisar Katten Magnum med gräsklippare.Visst är de härliga! Jag har färglagt med Promakers och en den stora rosen har fått hobbyfärg på sig för att mattas ner, den lila nyansen var för mörk till de andra rosorna. Kortet är platt ihopvikt, men blir som en ask, när man öppnar  kortet. Inuti finns det plats att skicka med ett meddelande .


Kortet är med i följande utmaningar:
Ladybug craft Ink: Fall and/ore fancy folder
Simon says: Anything goes
Scrapalicius USA: Anything goes
Cutecard thursday: Animal crackers

Ha en härlig fortsättning på lördagen så ses vi snart igen :O)
Zora

4 kommentarer:

Deb sa...

wow, amazing card, love the design and fun image!
many thanks for joining in the Cute Card Thursday Challenge this week,
have a great weekend, Debxx

Marita Johansson sa...

Wow vilken häftig vikning.
GRATTIS till dina vinster

AngelicaS sa...

Jättetuff vikning!!!
Cool katt också:)

Mandy sa...

Beautiful card Zora, so very sweet and pretty, I love the soft colours and the image you've used, fabulous design :)
Thanks for joining us at Simon Says Stamp for us anything goes challenge, we'd love it if you could join us again and help reach our target of 1000 entry's
hugs Mandy xx