lördag 2 april 2011

Lite uppdatering på vad jag gjort hos Bewed.

Jag har vårkänslor och det märks på mina sista två alter hos Bewed. Det första är ett kort med katt och maskad bakrund.

Jag har arbetat med kuddar på blommorna, för att få lite olika höjd och djup känsla på kortet.

I farten testade jag en vikning som jag inte tidigare provat på. Det bli fler gånger, nu när jag vet hur det fungerar. Detta kort har inte visats på Beweds blogg.





Till sist kommer det en sko som jag altrat. Den  var rolig och inte alls svår att göra! Jag sökte på You tub och hittade många olika mallar. Det blev en kombination av flera.

Denna sko är till en 20-åring som älskar högklackade skor. Snart kan hon använda alla sina skor, nu när våren kommer.
 
Ha en riktigt skön helg alla scrap entusiaster  :O) Själv kommer jag att vara på scrapmara hela lördagen !!!
 //Zora

2 kommentarer:

The Crafty Elf sa...

That shoe is just stunning!!!! A work of art!

Carina sa...

Hej!
Din sko är så snygg och de övriga korten också.Ang din fråga om SteamPunk så finns det inspiration att hämta lite överallt.Det kallas för svart Vintage också och det är det lite grövre som gäller.Här gäller det att låta fantasin flöda.Tycker du skall göra ett försök och sedan delta i Månadens Utmaning.Där kommer också att läggas ut lite tillbehör att ladda hem och skapa med.
Lycka till!

Kram!